Obchodní podmínky Lili Clinic
1. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi poskytovatelem služeb – Lili Clinic, IČ: 19404484 a 74423711 se sídlem Mlázovická 777/1, Praha 19017, (dále jen „poskytovatel“), a klientem (dále jen „klient“).
- Poskytovatel provozuje:
- kosmetické studio (kosmetické a masérské služby, permanentní make-up),
- dermatologickou ambulanci (léčba kožních onemocnění, laserové výkony, korektivní a estetická dermatologie).
- Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytnutí služby. Smlouva je uzavřena okamžikem objednání služby klientem.
2. Objednávky a rezervace
- Rezervace lze provést osobně, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online rezervačního systému.
- Rezervace je závazná. Klient je povinen dostavit se včas.
- Zrušení nebo změnu termínu je možné provést nejpozději 24 hodin před plánovaným výkonem. Při pozdějším zrušení si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek až 500Kč.
3. Ceny a platební podmínky
- Ceny služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku, který je dostupný na webových stránkách.
- Cena je splatná ihned po provedení služby, pokud není domluveno jinak.
- Platba je možná hotově, platební kartou nebo převodem na účet.
4. Práva a povinnosti klienta
- Klient je povinen poskytnout pravdivé a úplné informace o svém zdravotním stavu, které mohou mít vliv na provedení vybrané služby.
- Klient se zavazuje dodržovat doporučení poskytovatele po zákroku či ošetření.
- Klient bere na vědomí, že výsledky služeb mohou být individuální a nelze je garantovat.
5. Práva a povinnosti poskytovatele
- Poskytovatel má právo odmítnout poskytnutí služby klientovi, pokud:
- je u klienta zjištěn zdravotní stav, který výkon neumožňuje,
- klient nedodržuje hygienická nebo bezpečnostní pravidla,
- klient není způsobilý k souhlasu s výkonem.
- Poskytovatel je povinen provádět služby odborně, v souladu s platnými právními předpisy a zásadami hygieny.
6. Zdravotní služby
- Dermatologické výkony provádějí výhradně kvalifikovaní lékaři dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.
- Klient je před výkonem informován o průběhu, rizicích a možných komplikacích a uděluje písemný informovaný souhlas.
- Poskytovatel vede zdravotnickou dokumentaci v souladu s právními předpisy a ochranou osobních údajů.
7. Ochrana osobních údajů a fotodokumentace
- Poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů v souladu s nařízením GDPR a zákonem o ochraně osobních údajů.
- Fotodokumentace zákroků je pořizována pouze s písemným souhlasem klienta a slouží k dokumentaci průběhu ošetření, případně k marketingovým účelům, pokud k tomu klient dá zvláštní souhlas.
8. Reklamace
- V případě nespokojenosti s poskytnutou službou je klient povinen oznámit reklamaci bez zbytečného odkladu.
- Reklamace musí být řešena individuálně s ohledem na povahu služby.
- Poskytovatel není odpovědný za komplikace vzniklé v důsledku nedodržení pokynů klientem.
9. Bezpečnost a odpovědnost
- Klient vstupuje do prostor provozovny na vlastní odpovědnost a je povinen dbát pokynů personálu.
- Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené nedodržením doporučení nebo zatajením zdravotního stavu klientem.
10. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.10.2025
- Poskytovatel je oprávněn obchodní podmínky jednostranně měnit; nové znění je účinné zveřejněním na webových stránkách.
- Veškeré smluvní vztahy se řídí právem České republiky
Lili Clinic
Ordinace dermatologie a korektivní dermatologie
Pod Zahrady 632C
Přezletice 250 73
Beauty Studio
+ sídlo firmy
Mlázovická 777/1
Praha-Vinoř
Tel. Asistentka: 773 111 059
Tel. Mgr. Linda Jakubík:
725 207 580
www.liliclinic.cz